26.9.09

kord... teine osa

kord kõrtsis viina juues tuli isu suitsu teha.
ostsin paki camelit ja pistsin pläru näkku.
ma loll ei teadnud, et kuivatatud kaamelisitt nii kange on.

kord pidasin juubelit.
sugulased sõbrad ja tuttavad tulid õnne soovima.
pärast põhjalikku joomingut oli neid järsku miskipärast rohkem siginenud.
mina loll nägin neid mitmekordselt.

kord sanatooriumis puhates tegin tutvust rannajoonega.
sattusin paika, kus olid ainult paljad naised - olin otsapidi jõudnud naiste paradiisi.
mina loll tantsisin suurest rõõmust ning mõtlesin, et olen koolend ja seitsmendas taevas, millest kirjutab koraan.

kord käisin laadal.
tahtsin õlut - aga ei saanud tilkagi.
minu loll pea unustas tengelpunga koju.

kord mitu-setu aastat tagasi tegin maal jaanituld.
pruulisin jaaniõlut ja tegin saslõkki.
pärast ei-tea-mitmendat kannu tundsin, et pean peldikut külastama.
mina noor loll ei osand arvata, et noor õlu peab tagumiku kaudu hirmsat moodi purisema.

Kommentaare ei ole: