22.9.09

kord...

kord saunas olles kirus külamees oma nohu.
et see ei tahtvat taganeda.
ma torkasin pähekerkinud mõtte, et tuleb vähem võid leiva peale määrida.
külamees oli vastu põrutanud, tema võid ei söögi, leivamääre on ikka margariin.
mina loll jälle ei osanud keelt hammaste takka hoida - võibolla margariin tekitab rohkem tatti, mis on venivam. või baasil tatt on igatahes küll vesisem.

kord külas olles ei osanud ma pilku peita.
ma vahtisin ammuli sui, kuidas naabri perenaine ennast lahti riietas ja dušši alla läks.
kui ta pesemast tuli ja aknast välja vaadates soolasambast mind nägi, oi kus hakkas kriiskama.
ma loll seisin kogu selle aja ühe koha peal ja jõllitasin hoopis seda, kuidas kraana tõstis kõrghoone katusele rolls-royce limusiini.

kord läksin ühe peremehega kõrtsi.
too oli sulased ühes võtnud, et teeb uue auto liigud.
küsis nolkidelt - mis neile läheb?
tekiila ja rumm, oli vastuseks.
mina loll võtsin viina ja õlut - pilt kadus tasku.

kord tuli sõber külla.
mina loll jootsin ta täis.

kord joobnud päi koju tuiates ristus mu tee politseinikega.
nimelt neile ei meeldinud konkurents.
ma loll reguleerisin ristmikul liiklust.

kord pohmellis olles läksin tööle.
naelu seina lüüa ei saanud - käed värisesid.
pandi mind saagima. töö sai otsa.
ma loll saagisin nagu purjus saekaater laudu.

kord nägin ühe küla bussijaamas seismas kaubikut.
kaubikul kiri: LINNUD
ma loll läksin küsima, mis lindudega kaubeldakse, kas linnalindu kah osta saab

kord käisin pulmas.
hakkas pärast häbi.
mina loll olin osanud perbüroos ennast tooli alla juua.

Kommentaare ei ole: