30.1.10

kadakaõlu

kuu läinud kui linnulennul.
uusaasta vastuvõtul läks pilt silme eest tasku. kogu see aeg olin kui viinade kütkes. seda veel kuu aega järjest.
üleeile siis loobusin pitsist viinast ning ostsin poes käies kadakaõlle.
kui kirjasõna uskuda siis tegu saab olema hele kvaliteetõllega. niisiis tuli tahtmine teada saada, kas see ikka tõele vastab.
täna siis haarasin härjal sarvist.
pudelil korki avades tõstsin oma ninasõõrmed pudelisuu kohale, tõmbasin õllesegust õhku sisse - igatahes sihukene praagasegune lõhn tuiskas ninanäärmetesse kinni. päris mõnus lõhn - selline mõruleivahõnguline. kannu kallates tekkis valge vaht helepruuni-kuldse vedeliku kohal. võtsin sõõmu - omapärane mõrkjas mekk jäi keelt hellitama. maitseomadustelt meenutas kadakaõlu omal ajal toodetud diseli väiksemat ja sellega ka lahjemat venda. kui ma neid ridu kirjutan vahelduseks õllepruukimisele, siis tajun keelel mingit teist, mõrudamat mekki - ehk on see kadakamari? ei tea, pole kunagi kadakamarju söönud.
kangusega on selline lugu, et kirjas oleva alk. 5% vol. tuleb nõustuda. kangem ta olla ei tohiks. sarnaselt pulsi õlledega võrreldes ei määri kadakaõlu maitseorganit imala kihiga. mõne aja pärast kui uut sõõmu võtma hakata, tundub keelele ja meelele, et seda õlut ta tarbiks hea meelega - saunas. ma alles tulin sealt, aga tahtmine tagasi leiliruumi minna on suur. egas midagist - lõpetan seekordse arvustuse ning kaon sauna tagasi...
ahjaa...
enne veel punktid - 6
peale väikest mõtteviivu lisan 1 juurde - niisiis kokku 7 punkti.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Tere Jõuluvana!

Mina olin terve aasta hea tüdruk: jõin Kadaka õlut, õppisin mehhaanikat, käisin mõlemaless olekus lumes ning nautisin elu. Aga tead mis juhtus raisk?

Tulin uuel aastal poodi, et osta oma lemmikõlut, aga seda seal enam ei olnud :(((

Palun, tee niimoodi, et Kadaka Õlu ilmuks uuesti poodides! Muidu ma suren ju ära!!! Ära lase noorel neiul kuivada!!!

Sinu Miky Turw